wtorek, 29 listopada 2011

Urodzinki Marfefki

W niedzielę (2011-10-16) odbyły się trzecie urodzinki Marfefki. Było wspaniale! Byli na nich: dziadkowie Marfefki, ja, Tatanka Yotanka z siostrą, Błyskawica z siostrą i Imbirka z siostrą. I oczywiście Rodzice Marfefki, czyli Tashunka i Zsunaj. Zapomniałam jeszcze o Ogniku- młodszym braciszku Marfefki. Był bardzo grzeczny. Marfefka miała lekkie trudności ze świeczkami, ale Tashunka pomogła jej w zdmuchnięciu i się udało. Tort i ciasto było wspaniałe! Bawiłyśmy się w wiele wilczkowych zabaw, a także w łaskotanie :) Dużą radość sprawiła nam zabawa w chowanego. Marfefka ma śliczne zabawki i książki. Najbardziej podoba mi się jej lalka, jeszcze po Tashunce :) Prezenty (które zapamiętałam):
-Ode mnie dostała: książeczkę o Martynce i pamiętnik oraz samochodzik oraz laurkę
-Od Tatanki Yotanki i Martusi dostała: stemple, czekoladkę i kartkę
-Od Błyskawicy i Ingusi dostała: małpę
Od reszty niestety nie pamiętam, przepraszam : ) Nie wychodziliśmy na dwór, ponieważ było zimno. Głaskałyśmy papugę i żółwia. Są śliczne! Teraz obrazek z uroczystości:


To koniec. Życzymy wszystkiego najlepszego Marfefce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz