wtorek, 22 listopada 2011

Black Veil Brides

cześć ;) więc dzisiaj chciałam napisać o kolejnym zespole, który uwielbiam. chodzi o Black Veil Brides (w skrócie BVB lub Brides) jest to amerykański zespół grający post hardcore, utworzony w Hollywood, w stanie Kalifornia, w USA.
zespół został założony w 2006 roku, kiedy 15 - letni wokalista Andy Sixx zaczął szukać muzyków z wizją stworzenia nowego Misfits.
na początku zespół przeszedł wiele różnych zmian. wszystko zaczęło się na poważnie, kiedy Andy przeprowadził się do Los Angeles. teledysk do piosenki Knives and Pens opowiada o trudnościach amerykańskiego, dorastającego chłopca, który był traktowany jako wyrzutek z powodu swojego wyglądu i o trudnościach jakie towarzyszą młodzieży na co dzień. już w pierwszym tygodniu od dodania wideo na YouTube obejrzało go tysiące ludzi. miesiąc później teledysk osiągnął milionową ilość wyświetleń.
kilka tygodni pózniej Andy zaczął szukać nowych członków do wypełnienia zespołu. dzięki Craigslistoowi Adowi Andy skontaktował się z basistą Ashley Purdy. Andy znał Ash z jego poprzednich zespołów. Ashley grał bardziej brudnego Rock n' Rolla i Glam Metal. wspólnie udało im się zmienić koncepcję zespołu, którą widać do dzisiaj.

Obecni członkowie zespołu:

Andy "Six" Biersack – wokal (2006-obecnie)
Ashley Purdy – bas, wokal (2009 – obecnie)
Jeremy "Jinxx" Ferguson – gitara rytmiczna, skrzypce, wokal wspierający (2009 – obecnie)
Jake Pitts – gitara prowadząca (2009 – obecnie)
Christian “CC” Coma – perkusja (2010 – obecnie)

Dyskografia:

 We Stitch These Wounds (2010)
Set the World on Fire (2011)

ja ich poznałam jakoś na początku września. przeczytałam coś tam o nich w gazecie, potem zobaczyłam (najprawdopodbniej na facebook'u), że ktoś ich słucha. no i właśnie wtedy wpisałam na youtubie Black Veil Brides i pierwsza piosenka jaka mi "wyskoczyła"  to Knives and Pens. no i tak, taa zakochałam się. ale tak mega zagłębiłam się w ich twórczość okoła miesiąca temu. są świetni, oryginalni, grają dobrą muzykę. + kocham ich styl ;D

polecam: Knives and Pens, Carolyn, Perfect Weapon, Rebel Love Song, Fallen Angels.

Avie

PS. spróbuje mi ktoś ich nazwać jakimś emo (?!) to pogryzę! albo nie, zjem wam kota! xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz