środa, 5 października 2011

Littlest pet shop

A teraz coś o lps (Littlest pet shop). Kiedyś, w opisie moich zwierzątek pisałam już o nich, ale teraz będzie ze szczegółami.
Littlest pet shop to figurki zwierząt, maskotki (vipy) i domki. Są też naklejki i gry. Ja mam 38 petshopów. Oto ich lista (kolejność przypadkowa):
  1. Pysio (Kangur)
  2. Sisi (Kaczka)
  3. Triksi (Piesek)
  4. Pikuś (Piesek)
  5. Tosia (Bokser)
  6. Ptaszek Kiwi (Eliza)
  7. Kika (Pająk)
  8. Hipcia (Hipopotam)
  9. Mola (Koń)
  10. Śnieżek (Husky)
  11. Bananek (Małpka)
  12. Luna (Struś)
  13. Skorupek (Żółw)
  14. Kicia (Kot)
  15. Pusia (Kot)
  16. Lili (Foka)
  17. Fifi (Bokser)
  18. Kiwi (Ważka)
  19. Pipi (Kurczak)
  20. Chrumcia (Świnka)
  21. Dalmation, Reks (Dalmatyńczyk)
  22. Tola (Piesek)
  23. Pawi (Paw)
  24. Kolo (Koala)
  25. Gwiazda (Koń)
  26. Chrupek (Chomik)
  27. Wolf (Lis)
  28. Bibi (Mysz)
  29. Biszkopt (Golden retrievier)
  30. Tina (Panda)
  31. Wolfik (Wilk)
  32. Sebastian (Krab)
  33. Wacek (Królik)
  34. Patrysia (Królik)
  35. Kubuś (Królik)
  36. Bunia (Królik)
  37. Tuki (Tukan)
  38. Kuchcik, Serek (Mysz)
Wszystkie te petshopy to jedna, wielka rodzina. Pusia i Kuchcik (jego drugie imię to Serek, ale nie będę teraz pisałam drugich imion) mają dzieci: Pikusia, Tinę i Bibi. Pikuś chodzi do czwartej klasy, Tina do przedszkola, a Bibi do szóstej klasy. Dalmation (wszyscy mówią na niego Dalmi) i Bunia mają trzy malutkie króliczki: Wacka, Patrysie i Kubusia. Kika i Biszkopt mają dzieci: Śnieżka i Lunę. Śnieżek chodzi do trzeciej klasy, a Luna do trzeciej Gim. Kicia i Wolfik mają dwa boksery: Fifi i Tosię. Fifi jest w piątej klasie, a Tosia w czwartej. Kuchcik, Dalmation i Chrupek są braćmi. A Kicia i Pusia siostrami. Tuki i Eliza są małżeństwem. Wolf i Pikuś to najlepsi przyjaciele. Gwiazda jest opiekunką dzieci, Wolf i Pusia są pielęgniarzami, a Dalmation i Kuchcik lekarzami. Biszkopt jets rolnikiem. Chrupek jest zawodowym kierowcą, ma własny pojazd lps. Możecie go obejrzeć wpisując w Google Littlest pet shop pojazd. Kicia kiedyś była pielęgniarką, a teraz prowadzi własny salon kosmetyczny. Mam dwa zwierzątka, które wymieniłam za naklejki i pieczątki w promocji kolekcjonerskiej. Teraz zbieram na Pawiana. Moim wymarzonym petshopem jest pudel. Z domków mam centrum ratunkowe, mały namiocik i malutki domek. Prowadzę blog o lps:
Zapraszam do komentowania.
Moim pierwszym petshopem była Kicia. Dostałam ją od taty. Zwierzaki zbieram ok. rok.
Teraz dwa zdjęcia:
(jedno z Internetu, a drugie mojego autorstwa)

To zdjęcie z Internetu. A teraz mojego autorstwa:

To w zeszłe wakacje ( nie te, które były w tym roku) na tarasie w hotelu w Łebie. Wtedy miałam tylko tyle petshopów. Drugi rząd:
Wolfik
Kicia
Wolf
Tina
Bananek
Pierwszy rząd:
Pikuś
Kuchcik, Serek
Bibi
Lili
Pusia
Właśnie nad morzem Wolfik i Kicia wzięli ślub. Myślę, że możemy kończyć. Mam nadzieję, że dużo dowiedzieliście się o lps. Zapraszam do komentowania mojego blog o lps! Pa!


1 komentarz:

  1. Mam nowe lps! Hura!
    Są nimi: pszczółka i owieczka. Pszczółka ma na imię Maja, a owieczka Migotka.
    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń