sobota, 28 maja 2011

Paramore

Hej. Dobrze zaczęłam? Nie wiem. Nie mam pojęcia gdzie to będzie zamieszczone, także hej chyba może być, no nie? ;) Dobra, no więc dzisiaj chciałam napisać trochę o moim ulubionym zespole - Paramore jest to amerykański zespól rockowy (no, nie oszukujmy się rockowo - popowy) z Franklin, Tennessee. W 2011 roku (lub 2010, ale raczej to pierwsze) z zespołu odeszli bracia Farro : Josh i Zac (perkusja, gitara), dlatego teraz w skład zespołu wchodzą : Hayley Williams, Taylor York i Jeremy Davis. Wiiadomo, na koncertach jest ich więcej no bo jak to bez perkusji, ale stałych zastępców braci Farro zespół nie posiada. Jeżeli chodzi o ich dyskografię to wydali 3 płyty:

All We Knows Is Falling (2005)
Riot! (2007)
Brand New Eyes (2009)

Jeżeli chodzi o mnie to moją ulubioną płytą zdecydowanie są Zupełnie Nowe Oczy ;) Jest taka dojrzała no i kocham All I Wanted w którym Williams pokazuje jakie ma niesamowite możliwości głosowe. A pod koniec tego roku ma wyjść 4 płyta PM ;)

Jeżeli chodzi o samą wokalistkę to niesamowicie ją podziwiam. Za jej podejście do fanów, za to jak do nas (fanów) pisze. Porusza bardzo ważne tematy np.wiary. Tak dobrze się ją czyta. No i za jej styl (legginsy w panterkę do tego pomarańczowe glany) no i przede wszystkim fryzury Hay! (od rudego przez czerwony, różowy, musztardę, żółty, pomarańczowy, ketchup i musztardę w jednym, blondzie z niebieskim pasemkiem kończąc na ... teraz chyba ma czerwone, ale nic sobie nie dam uciąć ;D) no i ma ciekawe tatuaże: Chmurrkę z piorunem i napisem WARPED!, która jest pamiątką po trasie Warped Tour 2007, w czasie jednego z koncertów rozpętała się burza, a PM jednak zagrali, a Ruda stwierdziła, że był to najlepszy koncert z całej trasy, wokalistka posiada także różową golarkę na łydce z napisem SHAVE ME, (ogół mnie), która także jest pamiątką po wspomnianej trasie. Następny tatuaż Williams to czarny krzyż na prawy udzie z podpisem " Moja wiara to jedyna rzecz, która mnie nigdy nie zawiodła ". Ostatni tatuaż Hayleys to małe coś w pobliżu lewego nadgarstka, który najprawdopodobniej jest przypieczętowaniem przyjaźni z Dakotą Rea. Mnie najbardziej przypadła do gustu chmurka i krzyż.






Ah! Zapomniałabym! Już 4 lipca Paramore zagrają swój pierwszy koncert w Polsce!

I to by było na tyle ; ) Jeżeli chcesz trochę posłuchać Paramore to na dobry początek polecam Misery Business, Ignorance, All I Wanted, Pressure, Careful . ;)

Następne o The Pretty Reckless < 33

Kaja Sikora
szóstkowa szóstki szarej

7 komentarzy:

  1. Fajnie że napisałaś taki szczery i od siebie artykuł!

    Kilka kawałków mojego ulubionego zespołu dla Ciebie Kaju:

    http://www.youtube.com/watch?v=yidZF9ytXQg

    http://www.youtube.com/watch?v=BI2lrdjYQ2o&feature=related

    Do ostatniego linka i utworu: wiatr to Duch Święty a niezwyciężony to Ty, tak myślę :-)

    Zsunaj :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)

    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz Zsunaj myśli, że Niezwyciężony to chyba jednak Bóg. Może. A może obie interpretacje są do przyjęcia?

    I jeszcze jeden link z koncertu na żywo, Armia z Arką Noego- jak dla mnie super połączenie :D

    http://www.youtube.com/watch?v=AtkroSdStC0&NR=1

    Tashunka

    OdpowiedzUsuń
  4. kurczę, już niedługo premiera nowej piosenki Paramore do filmu Transformers 3. jeżeli ktoś jest zainteresowany 30 sekundową zapowiedzią piosenki (od której ja już się uzależnilam ;d) lub okładką singla to odsyłam na paramore-music.com ; )

    love, Avie xo

    OdpowiedzUsuń
  5. przesyłam niepubliczne video z piosenką "Monster" - ma się znajomości :DD

    http://www.youtube.com/watch?v=nPoQBwuwE2A&feature=player_embedded

    Avie, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :)

    Tashunka

    OdpowiedzUsuń
  7. " A pod koniec tego roku ma wyjść 4 płyta PM ;)" post napisany w 2011 xd czwarty album mojego ulubionego zespołu wyszedł 9 kwietnia br. nazywa się po prostu paramore (mnie się ta nazwa bardzo podoba, symbolizuje tak jakby ich nowy początek, bez braci farro). pm na pewno poszli jeszcze bardziej w stronę popu, jasne. ale co w tym złego? ja się bardzo cieszę, że się rozwijają. dojrzali, nie mogą ciągle grać tego samego. że noby gitarka + poklepywanie w perkusję. moim zdaniem płyta ma ogromne predyspozycje do tego by odnieść ogromny sukces komercyjne, czego jej jak najbardziej życzę :)
    tymczasem przesyłam dwa teledyski z najnowszego albumu, które do tej pory się ukazały ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=G133kjKy91U
    http://www.youtube.com/watch?v=OblL026SvD4

    są szczęśliwi i to jest najważniejsze. drogi Boże, jak ja kocham tych ludzi <3

    Avie

    OdpowiedzUsuń