poniedziałek, 16 maja 2011

Goście w jaskini wilków. Wilk zaatakowany przez owcę.

Dzisiaj na zbiórce było super! Każdy, no prawie każdy przyniósł swoje zwierzątko! Ja miałam króliczka Lili, Karia króliczka Kłębuszka, Błyskawica świnkę morską Kimi, a Tatanka Yotanka chomika Czaki. Każdy miał swoje zwierzątko na rękach. A Imbirka nie przyniosła żadnego zwierzątka, ale zaprowadziła nas do swojej jaskini i pokazała nam swoje trzy, puchate owieczki. Błyskawica chciała zabrać kota, ale mama wybiła jej ten pomysł z głowy :) Lecz ten dzień nie skończył się zbyt dobrze dla Gagi. Niestety rozdarła sobie wilcze spodnie. A stało się to tak: owca Imbirki była na łańcuchu i Gaga przez przypadek weszła w ten łańcuch. Owca zaczęła się denerwować i biegać w kółko, a wilcze spodnie Gagi zaczepiły się o łańcuch i niestety wilcze spodnie od wczoraj się rozdarły. I to dość mocno… Opowiadałyśmy o swoich zwierzątkach. Oto całe imiona moich zwierzątek: Liliana Pysiosława Myślińska, Tropek Myśliński i Tara Maja Myślińska. Wszystkie zwierzaki świetnie się bawiły i mam nadzieję, że nie dostaną zawału… :)Śpiewałyśmy dla nich „Na wzgórzach Seionnie”. Bawiłyśmy się też w „Koty i Konie” i „Owocki”. Pod koniec zbiórki przyszła do nas Marfefka i nawet była oglądać owieczki. Bardzo mi się podobało na dzisiejszej zbiórce. A oto dzisiejsza galeria:

To jestem ja, Tatanka Yotanka i Gaga odpoczywające w cieniu: (Tatanka Yotanka na środku, ja leżę, a Gaga coś wącha :) )


To mała Marfefka:






A dzisiaj zamiast artykułu dodam zdjęcia zwierząt domowych, takich, które były na zbiórce:

Postaram się dodać podobne do tych, które były :)


Ten króliczek jest podobny do Kłębuszka Kari.


Ten chomik przypomina troszkę Czaka Tatanki Yotanki.


Świnka morska Błyskawicy była ciut podobna do tej…


A ten króliczek przypomina mi moją Lili.





A teraz dam tak ogólnie zwierzęta domowe:
Pod każdym obrazkiem będzie coś napisane.


Na tym obrazku to ja całkiem widzę bernardyna Korę Tatanki Yotanki, Pusię, Ratlerkę i Milusię, które już niestety nie żyją :(


Tu ja widzę mojego królika, królika mojej jednej koleżanki i królika Kari, świnkę morską Błyskawicy i chomiki Avie i Tatanki.


-Dobranoc bracie.

-Dobranoc.

Troszkę dużo zdjęć, ale dzisiejszy dzień był skupiony na zwierzętach domowych, więc dałam ich fotki :)

1 komentarz:

  1. Jest już nowa notka, więc zamieszczę nowy szyfr. Oto on:

    GA-DE-RY-PO-LU-KI

    NKDSTDTR YPZEGYŁG ZOPENKD WKUCZD SOPENKD.

    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń