sobota, 4 czerwca 2011

The Pretty Reckless

hej, cześć i siema. jestem mega szczęśliwa, ponieważ Akela pozwoliła mi nie używać dużych liter whoa! ;d ale przejdźmy do rzeczy. otóż dzisiaj chciałam troszkę napisać o moim drugim ulubionym zespole (spokojnie, o Ms.Lavigne też będzie, ale najpierw zespoły ; )), a mianowicie The Pretty Reckless. początkowo nazwa miała brzmieć tylko the reckless (pol. lekkomyślny) jednak przez nacisk wytwórni do nazwy zespołu zostało dodane słowo pretty. jeżeli chodzi o styl muzyczny zespołu to by było tak: rock alternatywny, grunge i alternatywny pop. czyż nie brzmi smakowicie? ;) oczywiście jest to amerykańska grupa założona z inicjatywy Taylor Momsen znaną z roli Jenny w jednym z moich ulubionych seriali "Plotkara". muzyka TPR nawiązuje do takich zespołów jak The Beatles, Nirvana czy Hole. 22 czerwca ukazał się minialbum (EP) o tytule The Pretty Reckless. debiutancki album "Light Me Up" miał swoją premierę 31 sierpnia 2010 roku. pierwszy singiel z tego albumu "Make Me Wanna Die" został wydany 13 maja 2010. utwór ten zajął 1 miejsce na UK Rock Chart. zespół jak na razie wydał 3 single, wspomniane Make Me..., Miss Nothing oraz Just Tonight (zapraszam serdecznie na youtube do obejrzenia tych teledysków. do Make Me... zostały nagrane dwa)

jeżeli chodzi o samą Taylor (ur. 26 lipca 1993 r.) to fakt - ma ona dość odważny wygląd, ale dla mnie najważniejsze jest to, że ma kawał porządnego głosu i jest przyzwoitą aktorką. kocham jej muzykę i nic mnie do niej nie zniechęci.  kocham ją. kocham tpr i tak zostanie. są niesamowici.

moje ulubione i zarazem polecane przeze mnie piosenki: My Medicine, Zombie, Factory Girl, You (piękna piosenka < 33)

kończę. następne o 30 Seconds To Mars < 33

Kaja Sikora (Avie)
szóstkowa szóstki szarej


1 komentarz:

  1. wydali nową EPkę - 'Hit Me Like a Man'. rozwijają się, jest grunge'owo. jej, jak się cieszę <3
    Taylor rośnie nam na drugą, lepszą wersję Courtney Love *__*

    powstały też dwa nowe teledyski - do You i My Medicine. wielbię <3

    wasza Avie.

    OdpowiedzUsuń