czwartek, 24 maja 2012

Przyjęcie urodzinowe Nadii


Cześć!
Ta zbiórka odbyła się nietypowo, ponieważ… u mnie! A dokładniej, to na moich urodzinach. Mam urodziny 19 maja, zbiórka była dzień wcześniej. Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawili. Oprócz wilczków (Błyskawicy, Płomyczka, Miczi, Karii, Imbirki) była oczywiście Tashunka z małą Marfefką, Tatanka Yotanka z siostrą Martusią i moja koleżanka Kasia. Jako przekąski był tort, placek drożdżowy, cukierki, paluszki cebulowe i mini hot-dogi z ketchupem. Oto, co od kogo dostałam:
Błyskawica- perfumy Gimi Gimi i wisiorek z królikiem
Płomyczek- długopis z moim imieniem i aniołka
Karia- pudełko na płyty ze śmieszną wokalistką całą w kolczykach :)
Imbirka- figurkę biedronki siedzącej na kwiatku, do której można coś przypiąć
Tashunka i Marfefka- maskotkę pieska, figurkę tygryska, małą lampkę i piękny obrazek oraz latawiec
Tatanka Yotanka i Martusia- maskotka-poduszka pieska i kartka z życzeniami
Kasia- kolczyki uśmieszki, książeczkę ze zdjęciami piesków w 3D, kubek z psem i fioletowego ptaszka do którego można coś przypiąć
Od całej gromady- piękną książkę o psach
Bardzo wszystkim dziękuję za prezenty i życzenia, każdy bardzo mnie ucieszył i wszystkie mi się podobały! Kasi szczególnie spodobała się huśtawka, a Miczi i Błyskawica nie mogły się pożegnać z domkiem na drzewie :)
Niestety dziś nie będzie galerii, ale już niedługo wyślę zdjęcia. To tyle. Pa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz