czwartek, 15 września 2011

Pierwsze po wakacjach wilcze zebranie

Dzisiaj były wszystkie Wilczki oprócz Sisi. Przykro nam z tego powodu. Nawet doszedł nowy Wilk. Jak ma na imię powiem Wam w następnym opisie :) Chodzi do klasy z Gagą i Miczi i chyba z Sisi… Ja i Imbirka dostałyśmy nagrody! Były nimi zwierzątka z serii baby pets! Mam już takich sześć, no a teraz już dziewięć! Dostałyśmy hipcia, jelonka i małpkę. Są śliczne! Razem z nimi był żółty domek. Mam już takie dwa, ale jeden jest pomarańczowy, a drugi zielony i mniejszy o wiele. W domek jest zamykany, ale są w nim okienka. Dzisiaj były zabawy z kocem. Czyli: skoki naleśników, przenoszenie mumi i kołyska i podrzucanie! Było super! Bawiłyśmy się w dżunglę i śpiewałyśmy piosenki. Był też czas na zdawanie. Ja dzisiaj jednak nic nie zdałam, ale i tak na drugą gwiazdkę zostało mi bardzo mało… Dzisiaj bawiłyśmy się też w na Baghherę i w walki na skałach. Gdy bawiłyśmy się w na Baghherę to ja była Mowglim, a Tatanka Yotanka była Baghherą. Gdy natomiast bawiłyśmy się w walkę na skale, ja była wilkiem, a Tatanka Yotanka skałą :). Co jeszcze się dzisiaj działo… Nie wiem co napisać, nie mam weny twórczej. Odwiedziła nas Marfefka, Martusia i Ingusia. Bardzo się cieszymy z ich odwiedzin :). Znalazłam dzisiaj śliczne patyki, które ukryłam w mojej, Imbirki i Błyskawicy kryjówce na bronie (nie powiem gdzie :)). Ogólnie na zbiórce było bardzo fajnie. Galeria:

To Tatanka Yotanka, tłumacząca nowemu wilczkowi jak gra się w dżunglę.



 To Imbirka siedząca na starym drzewie, na którym mamy zbiórki.


Chciałabym Wam coś pokazać! Znalazłam to na pewnej stronie internetowej:

Śliczne, prawda?
To wszystko na dziś! Cześć!

2 komentarze:

  1. Śliczne to zdjęcie z naszą dewizą i wilkiem, prawda?
    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! :)

    Tashunka

    OdpowiedzUsuń