środa, 27 kwietnia 2011

Świąteczno- wiosenne malowidła na ścianie jaskini

Opis zbiórki -2011-04-15
Dzisiaj na zbiórce robiłyśmy wiosenno-wielkanocną gazetkę. Każdy coś narysował, a potem przypinałyśmy to na naszą gazetkę. Wyszła ślicznie! Miałyśmy też wyścigi. Niestety wilk Avie nie dotarł dziś na zbiórkę! Bardzo nam przykro z tego powodu i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia. Widziałyśmy też filmik z naszej pielgrzymki. Nasz totem jest tam pokazywany 2 razy, Tatanka Yotanka 1 raz i ja też 1. A niestety Błyskawicy nie pokazywali wcale :( A na obóz pojedziemy może 1-6 lipca. Pod koniec zbiórki poszłyśmy na plac zabaw. Bawiłyśmy się w berka i tak ogólnie na placu:) Potem poprzychodzili rodzice, a inne Wilczki poszły sobie do domów. No, co by tu jeszcze opowiadać… Może coś o gazetce. Bardzo spodobały mi się kurczaczki Imbirki i króliczek Tatanki Yotanki. I też rysunek Błyskawicy. Oczywiście reszta też pewnie była piękna, ale jej nie widziałam :) A ja narysowałam brązowego króliczka, trzymającego cztery wielkanocne jajka, a obok niego był różowy kwiatuszek z trawką. Na tle były chmurki i trawa. Narysowałam też cztery pieski; mamę, tatę i dwa szczeniaczki; chłopca i dziewczynkę :) A zamiast piłek miały jajka :) A oto dzisiejsza galeria:
To Gaga na placu zabaw :)


A to Mici I Sisi. Też na placu zabaw :)

Mam nadzieję, że wam się podobało!


1 komentarz:

  1. Avie, kiedy zaszyfrujesz swoje zdanie? Możesz w następnym poście, bo już niedługo się ukaże :)

    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń