środa, 14 marca 2012

Adele

wasza Avie wita was po dość długiej przerwie. ;) mam nadzieję, że na wyjeździe bawiłyście się dobrze. bardzo żałuję, że nie mogło mnie z wami być... tymczasem chciałabym opisać moją wokalistkę numer 3. chodzi oczywiście o Adele. jedną z nielicznych wokalistek popowych, która nie musi świecić tyłkiem i mieć super figury, żeby odnieść sukces.
naprawdę nazywa się Adele Laurie Blue Adkins, urodziła się 5 maja 1988 w Londynie.
Adkins twierdzi, że jednym z jej najbardziej decydujących momentów w życiu był występ P!nk w Brixton Academy: "to była piosenka Missundaztood, więc miałam jakieś 13 albo 14 lat. nigdy nie słyszałam, będąc w pomieszczeniu, kogoś kto tak śpiewa. pamiętam to uczucie, jakbym była w tunelu aerodynamicznym, jej głos po prostu mnie uderzył. to było niesamowite". Adele ukończyła szkołę BRIT School  for Performing Arts & Technology w Croydon, w maju 2006, gdzie była koleżanką z ławki takich piosenkarek jak Leona Lewis czy Jessie J. jak twierdzi piosenkarka, jest wdzięczna szkole za pielęgnowanie jej talentu.
Adele swój pierwszy album "19" wydała 28 stycznia 2008 roku. jest on utrzymany w stylu popowo, bluesowo-jazzowym. znajdą się tam też elementy R&B.

dyskografia:

19 (2008)
21 (2011)

o Adele usłyszałam krótko po premierze jej drugiego mega komercyjnego albumu. to była miłość od pierwszego wejrzenia. kocham ją za szczere teksty, skromność, pop na naprawdę wysokim poziomie i przede wszystkim za kawał głosu. taka wokalistka to skarb
Avie poleca: Rolling in the Deep, Set Fire to the Rain, Chasing Pavements, Crazy for You, Hometown Glory

xoxo, Avie <3













3 komentarze:

  1. Nasza kochana Avie, my też bardzo żałujemy, że Cię z nami nie było! Świetny artykuł i bardzo ciekawa ta Adele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Acha, napisałam to ja- Tashunka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Adele jest w ciąży! Gratulujemy! ;**

    czy wy też uważacie, że 24 lata to za wcześnie na dziecko?

    Avie

    OdpowiedzUsuń