wtorek, 21 lutego 2012

Michael Jackson

Michael Jackson
Cześć! Jestem Karia. Moim ulubionym piosenkarzem jest Michael Jackson. Mam kubek z Michaelem Jacksonem, zegarek, dwie książki, płytę, kasetę i bluzkę. Bardzo ładnie śpiewał i tańczył. Urodził się w 1958 roku i żył 50 lat do 2009 roku. Jak był jeszcze mały to razem ze swoimi braćmi grał w zespole Jacksons 5. W 1988 roku Michael Jackson kupił gigantyczną posiadłość. Zbudowal w niej zoo, park rozrywki i nazwał Nibylandią (Neverland). Postanowił nie dorastać. Jego piosenki: Black or white, Bille Jean, Thriller, We are the world, Remember the time, Smooth Criminall...Grał super koncerty. Zaczęłam go słuchać dopiero w 2009 roku. Więc nie mogłam już jechać na jego koncert. Dużo ludzi ubierało się tak jak on. Na początku moją ulubioną piosenką była: Song. W teledysku były pokazane sceny ze zwierzętami. Tak jak sobie zebry i żyrafy biegały kiedyś po trawie, a później było pusto i smutno. Ludzie wycinali drzewa, robili wojny i zabijali zwierzęta. To bardzo smutne. Ale na końcu czas się cofnął, żołnierze zniknęli, drzewa znowu stanęły a zwierzęta ożyły.

3 komentarze:

  1. Super notka, fajnie, że ją napisałaś :) Mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej!
    Nadia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z mojej strony tylko szacunek, aczkolwiek Dirty Diana jest genialna.

    xoxo, Avie

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż nie. zachwyciły mnie też występy Jacksona ze Slashem. nie ma to jak Pan Gitary i Król Popu na jednej scenie.
    kocham Slasha, wspominałam? :D

    xoxo, Avie

    OdpowiedzUsuń