czwartek, 29 grudnia 2011

You Me at Six

hej! ;) dzisiaj chciałam przybliżyć Wam trochę zespół, ktorego słucham bardzo króciutko, bo ok. 3 tygodni, a mianowicie pop-punkowy You Me at Six. często używany też jako youmeatsix, ymas, ym@s, yma6 i ym@6.
jest to angielski zespół założony w 2004 roku w Weybridge, Surrey w Wielkiej Brytanii.
w 2008 oraz w 2009 roku byli nominowani do nagrody Kerrang! Awards.

dyskografia:

Take Off Your Colours (2008)
Hold Me Down (2010)
Siners Never Sleep (2011)

wiem, że dzisiaj bardzo krótko i przepraszam. ale cóż moja wiedza o nich jest mała, a wikipedia wielkimi wiadomościami o ym@6 nie grzeszy. ;)
chłopaków poznałam jak już pisałam niedawno. poprzez forum o paramore. właściwie to grają muzykę podobną do pm, tyle że w przypadku ymas mamy do czynienia z męskim wokalem ;D
za co ich pokochałam? za brytyjski akcent do którego mam słabość, za to, że tworzą świetną, wpadającą w ucho, świeżą muzykę, za ich energię, teledyski...
ostatnio zakochałam się w ich najnowszej płycie. głównie ze względu na duet z Olim z Bring Me the Horizon.

polecane przeze mnie kawałki: Save it for the Bedroom, Underdog (moja ulubiona), Loverboy, Bite My Tongue (ft. Oli Sykes) i Poker Face (cover GaGi. jak dla mnie lepszy od oryginału)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz