środa, 5 września 2012

BTR



Witam! To znowu ja Karia. Tym razem opowiem wam coś o moim ulubionym zespole czyli o Big Time Rush! Członkowie zespołu to: Kendall Schmidt, Carlos Pena, James Maslow i Logan Henderson. Kendall urodził się 2 listopada 1990 roku, Carlos 15 sierpnia 1989 roku, James 16 lipca 1990 a Logan 14 września 1989. Kendall i James mają teraz 21lat a Carlos i Logan 22 lata. Płyty: Big Time Rush i Elevate. To najfajniejsze piosenki: Blow your speakers, paralyzed, music sounds better with you i wiele innych. Ale oni nie są tylko zespołem. Mają też swój własny serial na programie Nickelodeon, który nazywa się oczywiście Big Time Rush. Ten zespół polubiłam w 2011 roku. To mój jedyny ulubiony zespół. Mam nadzieję, że kiedyś przyjadą do Polski. Opowiem wam jeszcze o dowcipach, które zrobili sobie Carlos i Logan. To było tak: Carlos nagrał Logana jak chrapał w samochodzie. A Logan zepchnął Carlosa ze sceny podczas występu!!! Ale oczywiście pod sceną był materac. To chyba wszystko. Pa!

2 komentarze:

  1. łomujtyborze, big tajm rasz, serio?
    nie żebym miała jakieś uprzedzenia, ale po fance Michaela Jacksona spodziewałabym się czegoś... innego? ambitniejszego?

    blonderebellion

    OdpowiedzUsuń
  2. jak lubisz takie big tajm raszowe brzmienia to polecam tych panów:

    http://www.youtube.com/watch?v=RxBelXU2h4o

    podobnie grają - na pewno Ci się spodobają xDD

    br

    OdpowiedzUsuń