czwartek, 17 lutego 2011

Wilki z Gromady

Witajcie! Jesteśmy wilkami! W naszej watasze są te osoby: Błyskawica- jest szalona i kocha biegać, Imbirka- jest bardzo mądra, interesuje się wszystkim, Tatanka Yotanka- miła wilczyca, która chce wszystkim pomagać, Avie- jest miła i fajna, Mici- Jest jeszcze bardziej szalona niż Błyskawica, Sisi- lubi biegać, skakać i… być szaloną, Gaga- nie zawsze z nami jest, ale jest bardzo miła i oczywiście nasza przywódczyni- Tashunka! Tashunka ma męża o imieniu Zsunaj i córeczkę o imieniu Marfefka. Wilki te spotykają się co tydzień w swojej jaskini i robią tam bardzo wiele rzeczy… A właśnie, ja jestem Nadia. Oto ile mamy lat: ja mam 10, Błyskawica 10, Imbirka 9, Tatanka Yotanka 11, Avie 11, Mici 8, Sisi 8 i Gaga 8. A córeczka Tashunki ma 2latka. Dzisiaj wszyscy przybyli, mimo śniegu, na zbiórkę. Dzisiaj śpiewałyśmy kolędy. Było bardzo wesoło! A oto jak my wyglądamy:

To jestem ja:

To jest Tatanka Yotanka:

To jest Tashunka i mała Marfefka:

To Zsunaj:

To jest Błyskawica i Imbirka: (z lewej Błyskawica z prawej Imbirka)

A to Avie:


To jest Sisi:

To natomiast jest Mici:

To jest Gaga:

4 komentarze:

  1. Super fajne, pisz dalej o naszych przygodach
    autor: Iwona z szóstki białej

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Iwona! Będę pisać dalej!

    Do wszystkich wilkczków: piszczie jakieś artykuły na naszgeo bloga. Najlepiej żeby były o wilkach.

    autor: Asia z szóstki białej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada, zobaczymy co będzie w następnych wpisach...

    OdpowiedzUsuń