wtorek, 22 lutego 2011

Nieproszony gość... - opis zbiórki 18.02.2011 r.

Witajcie!
Dzisiaj w naszej jaskini były dokładnie wszystkie wilczki. Wilczki musiały odegrać scenę o słoniu Hattim. Wszystkim wspaniale to wyszło! Jeszcze wam nie powiedziałam, że w naszej gromadzie są takie jakby grupy. Grupy te nazywane są szóstkami. Mogą być szóstki: biała, szara, brązowa, brunatna, czarna i… więcej nie znam. Ja czyli Nadia, Tatanka Yotanka, Mici i Gaga, jesteśmy w szóstce białej, a Avie, Imbirka, Błyskawica i Sisi są w szóstce szarej. Są też szóstkowe. Szóstkowe są po to aby opiekowały się swoją szóstką. W naszej szóstce –czyli szóstce białej Tatanka Yotanka jest szóstkową, a w szóstce szarej Avie, one są szóstkowymi, ponieważ są najmądrzejsze, najstarsze i odpowiedzialne. Dzisiaj Sisi, Gaga, Mici, Błyskawica i Imbirka jak zawsze biegały, brudziły się i śmiały. Natomiast Avie i Tatanka Yotanka były bardzo spokojne i miłe jak zawsze. Niestety naszą jaskinię odwiedził nie proszony gość… ślimak bez skorupy! Wszyscy albo się go bali, albo brzydzili. Ale nie o tym mowa. Mam nadzieję ze takiego gościa już nigdy nie zastaniemy. Wróćmy do opisu naszego spotkania. Śpiewałyśmy piosenki, które bardzo lubimy i bawiłyśmy się w różne ciekawe zabawy. To chyba tyle o tej zbiórce. A teraz mała galeria z dzisiejszej zbiórki. Zawsze taka będzie. Niestety będą tylko pojedyncze zdjęcia. Ale mam nadzieję że i tak wam się spodoba! Oto ona:

To Błyskawica. Naprawdę pędzi jak błyskawica!


To ja. Trochę ubrudziłam sobie futerko, ale to nic!


Następnym razem będą fotki innych wilków! Mam nadzieję że wam się podobało, a na razie pa!

2 komentarze:

  1. Pozdrowienia dla białych i szarych Wilczków od starego, szarego wilka :) Wilczki, jeśli chcecie zamieścić komentarz, to musicie wybrać opcję: "komentarz jako"- profil anonimowy ( to jest pod okienkiem, w którym się wpisuje komentarz. A potem oczywiście "zamieść komentarz" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie moge sie doczekac nastepnych

    OdpowiedzUsuń